Sobre aquest bloc...

Benvinguts! Sóc el principal responsable d'aquest bloc. A mesura que avanci el curs aniré pujant tot tipus de documents i enllaços que ens poden ajudar a tots de cara al batxillerat.

Si no funciona un enllaç, aviseu-me! I estic obert a qualsevol suggerència, crítica, comentari o petició.

Només cal que us indiqui que, per facilitar la recerca d'informació en aquest blog, us he posat les etiquetes al marge superior dret perquè directament pugueu accedir als continguts que desitgeu.

Molta sort a tothom!

dissabte, 17 de maig del 2008

Nous enllaços!

Bé... he canviat els enllaços més importants. Ara aquí podreu descarregar tots els apunts que he fet fins ara (n'espero fer més)...

Sense gatets, galls i gossos... fácilmente...

Filosofia - Presocràtics i HUME

Matemàtiques - Temas: Álgebra, espacios vectoriales, análisis (sin integrales definidas)

Física - La llum, camp gravitatori... (i camps magnètics i corrents elèctrics)

Fins aviat...

1 comentari:

Unknown ha dit...

Hola, sóc una almuna de 4t d'ESO, que l'any que ve fara batxillerat cinetific (amb la modalitat de ciencies de la terra en lloc de fisica). M'agradaria que em pasesis els continguts de les comunes i les especifiques (biologia, quimica i ciencies de la terra) sisplau. El meu correu: kamikoianna@gmail.com
Ho necesito perquè m'ha quedat una mitjana de 6,6 de l'ESO i l'any que ve vull posarme a tope perquè vull entrar a genetica i es necessita un 11,6 a les PAU :)
Moltes gràcies